شش روش عصر جدید برای ورق آلیاژی

با این حال، پوشش CrTiSiN عملکرد ضد سایش بهتری را نشان داد. با این حال، این بدان معنی است که اتلاف نیرو در ستون مرکزی قابل توجه خواهد بود. همه چیزهایی که در ملک خود سرمایه گذاری کرده اید، اگر خانواده شما در آن امن نباشند، بی فایده خواهند بود. ما می‌توانیم یک چیز کوچک را بیش از آن چیزی که صرفاً با ترکیبی از چیزهای به خاطر سپرده شده به دست آوریم، اختراع کنیم. احتمالاً چراغ‌های دیگری نیز در حیاط خلوت خود دارید، بنابراین استفاده از نور ملایم‌تر برای فضای آشپزخانه باعث ایجاد تعادل می‌شود. سختی با استفاده از تستر نانو دندانه اندازه گیری شد. برای تعیین ویژگی‌های سایش از یک تستر سایش پین روی دیسک با توپ‌های WC به عنوان همتای کشویی استفاده شد.

چسبندگی پوشش ها با استفاده از دستگاه دندانه سنج سختی Rockwell C ارزیابی شد. 16. آدامز، دی. Jeswiet, J. شکل‌دهی افزایشی تک نقطه‌ای 6061-T6 با استفاده از روش‌های شکل‌دهی به کمک الکتریکی. هدف اصلی استفاده از پوشش های سخت کاهش ضریب اصطکاک بین سطوح تماس، افزایش استحکام، چقرمگی و عملکرد ضد سایش ابزار کار و قالب و سپس به دست آوردن سطح کار صاف و افزایش طول عمر ابزار و قالب ها یک تستر تراکم و اصطکاک خود طراحی، با ترکیب یک ماشین تست جهانی و یک تستر سایش، برای ارزیابی رفتار تماس قالب‌های پوشش‌دار کامپوزیت CrTiSiN در فشرده‌سازی ورق‌های آلیاژ منیزیم تحت فشار بالا مورد استفاده قرار گرفت. قالب‌های پوشش‌داده‌شده CrTiSiN در آزمون فشرده‌سازی سطوح صاف روی ورق آلیاژ منیزیم و ضریب اصطکاک کمتری را در آزمون اصطکاک در مقایسه با پوشش TiAlN به دست آوردند. بررسی تجربی تولید گشتاور و نیرو برای زوایای شیب ابزار مختلف و اثرات آنها بر ریزساختار و خواص مکانیکی: جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی AA 6061-T6. J. Manuf. رن، دی. زنگ، اف. لیو، ی. لیو، ال. او، ز. جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی آلیاژ آلومینیوم 5754 با ورق پوششی.

در زیر پاکت، یک ماشین مستطیلی باریک ساخته شده از بامبو که با ابریشم پوشانده شده بود، از طناب های پوشش بادکنک آویزان بود که تقریباً در تمام طول بدنه بدنه را در بر می گرفت. ساخته شده بر روی پوسته انزو فراری، تغییرات سبکی و مکانیکی ایجاد شد تا آن را به خودروی مسابقه ای قانونی خیابانی تبدیل کند. ترمز قرنیز یک ماشین خم کن ساده است – و پرکاربردترین ترمز ورق فلزی در تولید – که یک قطعه ورق فلز را به یک سطح صاف می‌بندد، سپس از طریق حرکت یک برگ خم کن متحرک، از نیرو برای ایجاد خم‌های مستقیم یا ساده استفاده می‌کند. چین ها دادگاه تجارت بین‌المللی کانادا (CITT)، در 13 مه 2020، به همراه CBSA، یک بررسی منقضی از ورق و فولاد آلیاژی فولاد نورد گرم تخت و نوار SIMA که در Measures in Force یافت شده است، به پایان رسانده است. در نتیجه رسیدگی، واردکنندگان به پرداخت عوارض ضد دامپینگ و جبرانی برای کالاهای موضوع این پرونده ادامه خواهند داد. ویلبر راس، از ایالات متحده گفت: "ما در حال آغاز اولین پرونده تجاری در بیش از ربع قرن هستیم و یک بار دیگر نشان می دهیم که در هشیاری دائمی در حمایت از تجارت آزاد، عادلانه و متقابل ایستاده ایم."

هایدی براک، رئیس و مدیر عامل انجمن آلومینیوم گفت: انجمن آلومینیوم و اعضای آن مشتاقانه از تصمیمی که امروز توسط وزارت بازرگانی و وزیر بازرگانی ویلبر راس برای آغاز تحقیقات تجاری ناعادلانه در مورد واردات ورق های آلیاژی رایج از چین اعلام شد، حمایت می کنند.. وانگ هجون، مقام وزارت بازرگانی چین، در پاسخ به تحقیقات بیانیه‌ای صادر کرد. وزارت بازرگانی (DOC) تصمیم گرفت که تحقیقات مربوط به عوارض آنتی دامپینگ (AD) و عوارض جبرانی (CVD) را برای واردات ورق های آلیاژی رایج از جمهوری خلق چین آغاز کند. 9. Li، XF; ژو، Q. ژائو، اس جی. چن، جی. تأثیر جریان پالس بر رفتار خمشی آلیاژ ti6al4v. 2. Li، XF; جی، BY; ژو، Q. چن، جی. Gao، P. تأثیر اندازه دانه بر رفتار کششی با کمک الکتریکی Ti-6Al-4Valloy. 3. لو، ج.اف. Xiong، W. لی، XF؛ Chen, J. بررسی رفتار آرامش استرس در دمای بالا صفحه Ti-6Al-4V. 7. مگارگی، ج. مورستین، اف. Cao, J. مشخصه تنش جریان برای تیتانیوم خالص تجاری که در معرض تغییر شکل الکتریکی است. 4. لی، تی. ماگارگی، جی. Ng، MK; Cao, J. تجزیه و تحلیل ساختاری تغییر شکل کششی با کمک الکتریکی CP-Ti بر اساس انبساط حرارتی غیر یکنواخت، نرم شدن پلاستیک و پیری کرنش دینامیکی.

8. کینزی، بی. کالن، جی. جردن، ا. Mates, S. بررسی اثر الکتروپلاستیک در نرخ های تغییر شکل بالا برای 304SS و Ti-6Al-4V. 15. Dzialo، CM; سیوپیس، ام اس; Kinsey، BL; Weinmann, KJ 14. Zeng, XH; ژو، پی. وانگ، دی. Ni، DR; Xiao، BL; Ma, ZY 18. Ma, Z.; وانگ، ی. جی، اس. شیونگ، ال. خواص خستگی اتصال جوشی اصطکاکی اغتشاشی آلیاژ Ti-6Al-4V که تحت شرایط خنک کننده سریع به دست آمده است. 3. پالدی، اس. Deevi, SC 16. Sabari, SS; ملارویزی، س. بالاسوبرامانیان، V. تأثیر سرعت تراورس ابزار بر خواص کششی اتصالات آلیاژ آلومینیوم AA2519-T87 اصطکاکی جوش داده شده با هوا خنک و آب خنک. 20. حیرانی، س. عباسی، ع. اردستانی، م. تأثیر پارامترهای پردازش بر ریزساختار و رفتارهای مکانیکی جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی زیر آب آلیاژ Al5083.

4. کاشایف، ن. ونتزکه، وی. Cam, لوله مانیسمان G. چشم انداز جوشکاری پرتو لیزر و فرآیندهای جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی برای کاربردهای ساختاری بدنه آلومینیومی. در هیدروفرمینگ ورق، تغییر در خواص سیم پیچ ورق ورودی یک مشکل رایج برای فرآیند شکل‌دهی، به ویژه در مورد مواد برای کاربردهای خودروسازی است. پوشش‌های سخت تقریباً دو دهه است که در برش و شکل‌دهی کاربرد دارند. برای پایین آمدن از ارتفاع یک مایلی، گاز توسط دریچه آزاد می شود، سپس هوا به درون بادکنک پمپ می شود تا کیسه گاز سفت بماند، این دو عملیات به طور متناوب انجام می شوند. اکنون DOC بررسی هایی را درباره اینکه آیا واردات ورق های آلیاژی معمولی از چین در ایالات متحده با قیمت های ناعادلانه پایین فروخته می شود و همچنین اینکه آیا تولیدکنندگان چینی ورق های آلیاژی معمولی یارانه های قابل اجرا از دولت چین دریافت می کنند، انجام خواهد داد. از روز اولی که به آنجا رسیدم، کمتر از 100 نفر در اتاق تمرین در حال پردازش بودند. هوای مرده از مناطق بد بیرون زده شد و صدای خش خش مخازن اکسیژن در هر اتاق شنیده می شد. اما مطمئناً، اگر در برخی زمینه‌ها جایگزین کنید، کالاهای دیگر با یکدیگر معاوضه می‌شوند و عملکرد قابل توجهی با باتری‌ها و سایر کالاها کاهش می‌یابد و در رقابت با شما شکست می‌خورد.

ایالات متحده آمریکاکمیسیون تجارت بین‌الملل تعیین خواهد کرد که آیا نشانه معقولی وجود دارد مبنی بر اینکه تولیدکنندگان داخلی ورق‌های آلیاژی معمولی آسیب جدی دیده‌اند یا در معرض آسیب مادی قرار گرفته‌اند یا خیر. 2 میلیارد پوند ورق آلیاژی معمولی هر سال از حدود 26 میلیارد پوند کل تقاضای آلومینیوم داخلی. بیشتر LNG خانگی از طریق زمین از طریق کامیون/تریلر که برای دماهای برودتی طراحی شده است حمل می شود. پس از اضافه شدن ورق پوشش، تقویت کننده ای بر روی سطح جوش ایجاد شد که نازک شدن ناشی از اصطکاک شانه ابزار را جبران می کرد. همانطور که پوشش گرما را از شانه جذب کرد، عرض ناحیه متاثر از حرارت ورق جوش داده شده از قطر شانه کوچکتر شد. در این مطالعه، جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی با ورق پوششی (CFSW) برای حل نازک شدن ناشی از شانه ابزار و کاهش ناحیه متاثر از حرارت پیشنهاد شده است. 8. تیمورنژاد، ج. پاشازاده، ح. معصومی، ع. تأثیر عمق فرو رفتن شانه بر مورفولوژی جوش، ماکروگراف و ریزساختار اتصالات FSW مسی.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما