قوانینی که نباید در مورد آموزش سئو رعایت شوند

در حال حاضر تعدادی از چهره های شناخته شده و مسئولین کشور در آپارات کانال رسمی داشته و در این سرویس فعالیت دارند . مثل Moz Pro در حال حرکت است. بهتر است بدانید لینک گرفتن از هر سایتی عملیات خاص خودش را دارد اگر بیدلیل از سایتی لینک بگیرید و بدون برنامه عمل کنید قطعاً جریمه خواهید شد و سئو سایت شما قطعاً منفی خواهد شد. لینک های مصنوعی از دید موتورهای جستجو برای مدت کوتاهی اعتبار کاذب کسب کرده و به سرعت از رتبه قبلی هم پایین تر می روند و برگشت به شرایط اولیه نیز سخت خواهد شد … برای افرادی که میخواهند با یادگیری این حرفه، تخصصی کسب کنند تا وارد بازار کار شوند. تا در کسبوکارتان موفق شوید. پیشنهاد ما به شما این است که از این روش برای سئو سایت خود استفاده کنید چرا که هزینه کمتری را صرف میکنید وهم در وقت خود صرفهجویی کردهاید و این یک پوئن مثبت برای شما و سایتتان است.

در این روش سایت دیر به رتبه ۱ میرسد اما ماندگاری پایدارتری را تجربه خواهید کرد. در آموزش سئو کلمه کلیدی به معنی این است که شما باید برای سئو آن تلاش کنید. کلمه کلیدی متوسط یا (Mid tail): در این نوع از کلمه کلیدی معمولاً از دو یا سه کلمه در کنار هم تشکیل شده است. کلمه کلیدی کوتاه یا (Short tail): این مدل کلمات کلیدی تککلمهای هستند یعنی سئو آنها بر یک کلمه است مانند: ارز، عکاسی، فرش و… در این شرایط بهترین راه حلی که پیش روی شما قرار دارد این است به کمک آموزش سئو خارجی که پیشتر گفته بودیم و فرا گرفتهاید اقدام به بازاریابی برای محتوای خود کنید. مدل کلمات کلیدی کوتاه سختترین نوع سئو است چرا که در این روش رقابت بسیار بالا است و سئو بر روی این کلمان هم سختتر میشود. تنها راه این است که سئو را آموزش ببینید و یاد بگیرید که چگونه به سادهترین روش میشود یک سایت را سئو کرد و سایتتان را به صفحه اول گوگل برسانید. حالا با یک مثال ساده قدرت سئو را برایتان توضیح میدهیم: کلمه آموزش کیک ساده اخیراً بیش از 30 هزار بار توسط افراد ایرانی در گوگل سرچ شده است (یعنی 30 هزار کاربر ایرانی قصد دارند از آموزش کیک ساده اطلاعاتی به دست بیاورند) حالا اگر ما در اینجا یک سایتی داشته باشیم که با فعالیتهای سئو این سایت را به صفحه اول گوگل رساندیم و جزو سه سایت اول گوگل باشد، از این 30 هزار نفر فقط 10 هزار نفر در ماه وارد سایت شما میشوند و اگر شما در سایتتان یک محصول آموزش کیک ساده داشته باشید و تنها با قیمت 100 هزار تومان به فروش برسانید و از این 10 هزار نفر فقط 200 نفر در ماه محصولات شمارا خریداری کنند شما ماهانه دارای 20 میلیون تومان درآمد در ماه هستید.

پس تمام تلاشش را بر روی رضایت کاربر یا User Experience اعمال خواهد کرد. که عموماً سئو بر روی این کلمات آسانتر است. به همین منظور نیز اگر توجه کرده باشید گوگل بخش Security را به سرچ کنسول خود اضافه کرده است تا در صورت بروز خطا یا هک شدن وب سایت سریعا آن را به صاحبان سایت اعلام کرده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل را حل کنند. 1- زمانی که در اکانت سیپنل (cPanel) خود لاگین میکنید کمی اسکرول کرده تا به بخش سکیوریتی “SECURITY” برسید، سپس مطابق تصویر روی قسمت Let’s Encrypt SSL کلیک کرده تا وارد پروسهی نصب شوید. برای نمونه در بالاترین قسمت همین صفحه همان ابتدا یک تصویر قرار داده شده که تصویر شاخص مقاله می باشد. ما، کسی هستیم که در این مسیر بهوسیله این مقاله میتوانیم بهترین کمک را به شما در آموزش سئو داشته باشیم پس با ما همراه باشید. اگر ما سایت خوبی داشته باشیم ولی سرعت بارگذاری آن پایین باشد کاربر به سرعت سایت را بسته و این باعث پایین آمدن امتیاز سایت می شود.

محتواهای شما باید کاملاً هوشمندانه نوشته شده و در جایجای آن از کاربر خواسته شود که در آن مشارکت کند و سؤالات و یا نظرات خود را در زیر آن برای شما ارسال کند تا ببینید جایگاه شما چطور تغییر خواهد کرد. زمانی که شما در گوگل سرچ میکنید آموزش زبان ترکی، چندین سایت در گوگل بالا میآیند و نشان داده میشوند و روی هرکدام از نتایج گوگل کلیک کنید وارد صفحة دیگری میشوید، در این صفحه کلمه آموزش زبان ترکی بهینه شده است یعنی شما به گوگل فهماندید که اگر کسی آموزش زبان ترکی را سرچ کرد این صفحه را به کاربر نشان بده به این عملیات سئو کردن کلمه برای سایت میگویند. تحقیق کلمات کلیدی به روندی گفته میشه که طبق اون، عبارتهایی که افراد توی موتورهای جستجو، سرچ میکنن رو مشخص میکنیم. این سایتها بر اساس فعالیتهایی به نام سئو که بر روی آنها انجام شده است به صفحه اول گوگل رسیدهاند، همچنین دلیل اینکه این کلمات در گوگل سرچ بالایی دارند این است که توسط افراد گوناگون به تعداد دفعات زیادی در گوگل سرچ شدهاند. به این معنا که ممکن است شما به کمک روشها و تکنیکهای حرفهای گوگل را فریب بدهید و بهجای محتواهای مناسب و مفید، بهوسیله یک محتوای تبلیغاتی به رتبه و صفحه اول گوگل برسید.

آیا به دنبال آموزشهای حرفهای و تخصصیتری از سئو هستید؟ این قواعد تعیین می کند که آیا یک صفحه وب، واقعی و یا هرزنامه (اسپم) می باشد. به این درآمدزایی قوی قدرت سئو گفته میشود. برای متوجه شدن این مطلب با یک مثال ساده شروع میکنیم، فرض کنید شما در گوگل کلمه لباس تابستانه را سرچ میکنید پس از آن سایتهایی برای شما در نتایج گوگل بالا میآید، این کلمه لباس تابستانه که شما در گوگل سرچ کردید را در سئو کلمه کلیدی گفته میشود.

این گروه از کلمات کلیدی جزو محبوبترین نوع کلمات هستند و همچنین سرچ کردن کلمات متوسط در گوگول توسط کاربران نیز بیشتر از باقی کلمات کلیدی است. انکر تکست (Anchor text) در سئو به این معنا است که شما کلمه یا عبارتی و یا متنی را که لینک دار شده است و شما روی آن میتوانید کلیک کنید. لینک کلمه یا عبارتی است که بتوانیم روی آن کلیک کنیم و وارد صفحة دیگری از گوگل بشویم را لینک میگویند. همیشه به یاد داشته باشید که چیزی به اسم تعداد ایده آل تکرار کلمه کلیدی در یک صفحه (یا به عبارتی تراکم کلمه کلیدی) وجود ندارد. همچنین اگر سایت شما از CMS وردپرس استفاده میکنه، لازمه بدونین که این سیستم یکسری افزونه هم برای این کار در اختیار شما قرار میده.

افزونههای بیشماری برای سئو وردپرس وجود دارند نظیر Yoast Seo, All In One SEO Pack, SEO Ultimate و … آنچه که تحت عنوان سئو کلاه سیاه (Black-Hat SEO) در دوره آموزش سئو (SEO) آموزش داده می شود، بکارگیری استراتژی ها و روش هایی است که لزوما از قوانین گوگل پیروی نمی کنند و در مواردی نیز غیراخلاقی هستند؛ اما همچنان نتیجه مطلوبی در برخی زمینه ها از جمله رتبه بندی را فراهم می سازند. سئو کلاه سفید ما، مناسب بیزنس یا سایت های با رقابت کم و متوسط میباشد و با استفاده از این پکیج بعد از سه دوره کلمات زیادی را در گوگل دارند و با کلمات زیادی با رقابت هستند. شروع سئو با انتخاب کلمه کلیدی آغاز میشود شما اگر ندانید چگونه بهترین کلمه کلیدی خود را انتخاب کنید قطعاً نمیتوانید از سئو خروجی مدنظر خود را بگیرید و ممکن است روی کلمات کمارزش و کم بازده وقت زیادی را تلف کنید.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما