pishborobanner

تاکسی هوایی عمودی هیوندای سوپرنال – زومیت نام دارد

[ad_1]

سوپرنال نامی است که هیوندای برای تاکسی هوایی عمودی خود انتخاب کرده است و کلمه لاتین به معنای کیفیت بهشتی یا بی نظیر است. انتظار می رود این هواپیمای الکتریکی در سال 2028 (1407) وارد بازار شود. به گفته هیوندای، سوپرنال فقط یک هواپیمای الکتریکی نیست. چشم انداز گروه هیوندای ساخت اکوسیستمی برای حمل و نقل است که می تواند با کمک اپلیکیشنی برای هماهنگی و رزرو تاکسی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش نیوزاطلس، این اکوسیستم می تواند شامل اسکوترهای برقی، تاکسی های هوایی عمودی یا خودروهای سواری باشد. هیوندای قصد دارد پس از تولید هر قطعه قطعات جداگانه را با نرم افزار هوشمند متصل کند.

اکوسیستم هواوی می تواند مانعی بر سر راه توسعه خودروهای خودران باشد. زیرا در این اکوسیستم دیگر داشتن خودرو معنا ندارد و خودروها تنها وسیله خدمات هستند.

eso2

دفاتر سوپرنال در قلب حمل و نقل ایالات متحده، در واشنگتن دی سی و در سراسر کالیفرنیا واقع شده اند، و این شرکت در حال حاضر بر روی کار حقوقی و سیاسی هوانوردی در ایالات متحده متمرکز است. فرآیند صدور گواهینامه برای تاکسی های برقی جدید Supernal در سال 2024 (1403) شروع می شود. شرکت های پیشرفته ای مانند Joby Aviation در حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات هستند.

اگرچه هواپیماهای الکتریکی سوپرنال تا سال 2028 (1407) نمی توانند به مشتریان خود خدمات ارائه دهند، اما به نظر می رسد فناوری های کاملاً جدید مورد استفاده در محصولات سوپرنال ارزش صبر کردن را دارند.

مقاله مرتبط:

یکی از عواملی که روند تولید انبوه تاکسی های هوایی سوپرنال را به تاخیر انداخته است، اجرای این سرویس مستقل از راننده است. سوپرنال قصد دارد تاکسی های هوایی خود را از روز اول بدون نیاز به راننده به طور خودکار راه اندازی کند.

عامل دیگر می تواند زمان کارکرد سیستم های پیل سوختی هیدروژنی باشد. پیل سوختی هیدروژنی تبدیل کننده بسیار کارآمد انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی است.

کره جنوبی و ژاپن به ایجاد اقتصادی مبتنی بر این مبدل بسیار خوش بین هستند و سوپرنال قصد دارد از این سیستم ها از طریق متخصصان نیروگاه های هیدروژنی HTWO استفاده کند.

سوپرنال می خواهد از شهرت هیوندای نهایت استفاده را ببرد. این شرکت همچنین با Boston Dynamics همکاری می کند تا تمام جنبه های زنجیره تامین و عملیات خود را با هدف تولید پروازهای عمودی بی سابقه برای صنعت هوافضا بهبود بخشد.

ویدیوی معرفی سوپرنال را تماشا کنید:


نظر شما در مورد تاکسی هوایی عمودی سوپرنال چیست؟ آیا واقعاً داشتن ماشین در آینده منطقی خواهد بود؟

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما