pishborobanner

بررسی بازی Deathloop – Vijiato

[ad_1]

اولین چیزی که در مورد Deathloop می گویم این است که ایده بازی و نحوه اجرای آن منحصر به فرد است. و وقتی می گویم منحصر به فرد ، امیدوارم منظورم را متوجه شده باشید. یک روز بی پایان که زود تمام می شود. تضاد بزرگ ضعف اصلی ساختار و تفکر بی اساس گروه 8 نفره از بینندگان است.

شما نقش کلت ، شخصیت اصلی بازی را بازی می کنید ، تا 8 نفر دیگر را بکشید ، اما این اتفاق فقط باید در یک روز رخ دهد. این بازی شامل 4 منطقه و 4 دوره زمانی صبح ، ظهر ، بعد از ظهر و شب است و سفر به هر یک از نقاط بازی که یک یا چند محافظ در آن قرار دارد ، شما را در طول روز به یک واحد هدایت می کند. بنابراین همه چیز باید به گونه ای تنظیم شود که در نهایت بتوانید هر 8 نفر را تنها با چهار بار سفر بر روی نقشه بازی بکشید. این چالش اصلی بازی است و شما تقریباً 90 درصد زمان بازی خود را به حل این چالش اختصاص می دهید. 10 درصد مانده؟ به این کابوس تکراری و روانی پایان دهید.

حلقه مرگ

  • رتبه بندی کاربر


  • نمره فرا بحرانی

    88
  • ژانر. دسته

    ماجراجویی اکشن
  • تاریخ انتشار
    23 سپتامبر 1400
  • بستر، زمینه

    پلی استیشن 5پپسی
  • ناشر بازی

    نرم افزارهای Bethesda
  • سازنده

    استودیو Arcane
  • حالت بازی

    مجردهاچند نفره
  • سن
    مناسب برای سنین 17 سال به بالا

از همان ابتدا می دانید که دختر جوانی به نام جولیانا بلیک بی رحمانه به دنبال طعمه شما می رود و هر لحظه که او را پیدا می کند مورد حمله قرار می گیرد. جولیانا آنقدر از کلت متنفر است که فکر می کنید قطعاً کینه شخصی پشت این همه نفرت نهفته است ، دیگر چه خبر است؟

اولین ساعت بازی به توضیح برنامه AEON ، حلقه ، چرخه تکرار و معرفی افرادی که اعضای اصلی IAN هستند اختصاص می یابد. کلت اکنون عضو سابق همان گروهی است که جزیره Blackreef را راه اندازی کرده و آن را به منطقه ای برای پروژه های پیچیده تبدیل کرده است. اما بعداً ، کلت نگران مسیری است که پروژه در پیش گرفته و تصمیم می گیرد آن را متوقف کند.

زندگی ابدی و مهمانی های بی پایان و شادی هدف اصلی همه ساکنان بلکپول است و اگر کسی بخواهد از این اتفاق جلوگیری کند ، سعی می کند آن را از بین ببرد. به همین دلیل ، جولیانا بلیک هر روز صبح به عنوان محافظ شماره یک حلقه ها به امید شکستن کلت از خواب بیدار می شود و از آنجا که مرگ در بلکپول به معنی کشتن نیست ، کلت کار روزانه جولیانا است.

کلت ، مانند همه ساکنان BlackRife ، در ابتدا هیچ خاطره ای از روزهای قبل ندارد و هر روز برای او تازگی دارد ، اما همه چیز تغییر می کند و او توانایی نگهداری خاطرات را به دست می آورد. کمی بعد متوجه می شود که او و جولیانا تنها کسانی هستند که روزهای گذشته را به خاطر می آورند و بقیه در یک روز خاص تکرار می شوند.

هر کاری که با کلت انجام دهید در پایان روز از بین می رود و روز بعد شما مجبور خواهید بود همه کارهایی را که انجام داده اید ، تمام سلاح ها و تجهیزات به دست آمده را تکرار کنید. تا زمانی که به مفهوم جدیدی به نام باقی مانده عادت کنید. اشیایی در منطقه وجود دارد که با جذب باقی مانده در آن می توانید تعدادی از دستاوردهای خود را برای روزهای آینده حفظ کنید. به عنوان مثال ، سلاح ها یا مهارت هایی که می توانید با نام Trinket جمع آوری کنید و به شما قدرت آشفتگی مضاعف می دهد ، سلامتی را افزایش می دهد و …

کل بازی برای یک تجربه 13-14 ساعته کمی پیچیده است و می توانید در نیمه راه منوهای بازی مبارزه کنید. مفهوم بازنشانی همه چیز در ابتدای روز ، چند حلقه اول را بسیار اعصاب خردکن و آزاردهنده می کند ، اما هنگامی که می دانید چه چیزی را قربانی کنید ، مفهوم بازی شما را برای سرگرمی بیشتر همراه می کند.

ترفندهای کلت و جولیانا ادامه دارد و هرچه به پایان نزدیکتر می شوید بهتر است ، اما در پایان بازی رابطه این دو به طرز چشمگیری افت کرده است ، که نویسندگان داستان همه چیز را خوب کنار هم قرار نداده اند. چهار ناحیه ای که کولت در حال قدم زدن است متفاوت است. دو منطقه تقریبا صنعتی و دو منطقه مسکونی که مهمانی بزرگی در راه است. اگر به اطراف خود نگاه کنید ، احتمالاً احساس خواهید کرد که بلکریف منطقه کوچکی است ، اما بازی پر از تونل و پناهگاه ها و ساختمان های محصور است که باید سعی کنید وارد آن شوید.

Deathloop مملو از جزئیات ، پر از داستان ها و ماموریت های جانبی و کارهای کوچک است که بیشتر به یکی از هشت شخصیت اصلی بیننده باز می گردد. اگر سرعت بازی را کاهش دهید ، بازی می تواند محتوای خوبی را تا 30 ساعت در اختیار شما قرار دهد.

یکی از نقاط قوت بازی این است که شما واقعاً آزاد هستید. شما می توانید از همان لحظه اول به کسی شلیک کنید یا مخفیانه او را بکشید. عملکردهای دال مخصوص کلت نیز قابل انتخاب هستند و هر بار می توانید سبک بازی خود را مشخص کنید.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.