[ad_1]
اینستاگرام قبلاً اعلام کرده بود که در حال توسعه توانایی خرید اشتراک از سازندگان محتوا است. اکنون به نظر می رسد این ویژگی به زودی آزمایش می شود زیرا گزینه پرداخت درون برنامه ای جدید برای اشتراک های اینستاگرام را به برنامه اپ استور خود اضافه کرده است.
شرکت Sensor Tower می گوید که پس از بررسی اطلاعات اپلیکیشن اینستاگرام در اپ استور اپل، دریافته است که از اول نوامبر (10 آبان) گزینه جدیدی برای خرید اشتراک های درون برنامه ای به نام اینستاگرام با قیمت 4.99 دلار اضافه شده است. اپ استور ایالات متحده دو روز بعد، در 3 نوامبر، گزینه اشتراک دیگری با قیمت 0.99 دلار به لیست اضافه شد.
Sensor Tower میگوید تنها گزینه خرید درون برنامهای در اینستاگرام تاکنون، نشانهای اینستاگرام بوده است. این توکن ها آیتم های مجازی هستند که طرفداران می توانند با حداقل 0.99-4.99 دلار خریداری کنند و از سازندگان محتوای مورد علاقه خود پشتیبانی می کنند.
اینستاگرام معمولاً ابتدا توابع جدید خود را با گروه کوچکی از کاربران آزمایش می کند و سپس آنها را در اختیار همه کاربران قرار می دهد. بنابراین انتظار می رود به زودی قابلیت خرید اشتراک برای تولیدکنندگان محتوای آمریکایی فعال شود. این شبکه اجتماعی می خواهد با ابزارهایی مانند اشتراک و حتی NFT پلتفرم جذاب تری برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کند.
ایده خرید اشتراک از سازندگان محتوا این است که کاربران بتوانند با پرداخت هزینه ماهانه به محتوای اختصاصی سازندگان محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. این شرکت همچنین در طول تابستان روی ویژگی مشابهی به نام داستان های انحصاری کار کرد که به کاربران امکان می دهد با خرید اشتراک، داستان های انحصاری را مشاهده کنند.
اینستاگرام در رقابت برای تولید محتوا تنها نیست. شرکت های مختلفی از جمله TickTalk، Snap، Pinterest، YouTube و Twitter رویکردهای مشابهی را در پیش گرفته اند. توییتر اخیرا پلتفرم اشتراک خود را با نام Super Follows راه اندازی کرده است.
[ad_2]